We're just visitors

At the end of the game, the King and the Pawn goes into the same box

Jangan memandu semasa mengantuk December 31, 2011

Filed under: Diary,Family — visitor74 @ 10:56 pm

20111231-225111.jpg

Minggu lepas adik bongsu aku kemalangan. Kalau tengok keadaan kereta kancil dia tu, memang nampak macam tak selamat. Tapi alhamdulillah, dia tak teruk sangat. Kereta dia tiga kali golek lepas langgar lori treller dan bomba kena datang untuk potong Kereta dia. Kalau tak, tak boleh keluar. Dan ada seorang makcik temankan dia tak bagi tidur lepas dia kemalangan tu. Nasib baik ada makcik tu. Allah masih nak selamatkan adik aku lagi.

Dia sekarang banyak kerja tambahan dia buat. Mungkin sebab tu dia mengantuk masa driving nak pergi ke tempat kerja. Udahlah tempat kerja jauh. Dalam 50km jugak dia kena memandu pergi ke tempat kerja hari hari. Kesian dia. Dulu tempat kerja dia dekat, tapi dah kena pindah pulak. Nak jadi cerita.

Tiada yang patah. Tapi dia lemah sekarang. Banyak cedera kat bahagian kaki. Susahlah sekarang nak kerja dan sebagainya.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s