We're just visitors

At the end of the game, the King and the Pawn goes into the same box

Notebook lama September 26, 2011

Filed under: Diary — visitor74 @ 11:36 am

baru jer return notebook that i’ve been using all these while. HP notebook. tak sangka rupanya dah 4 tahun aku pakai. ingatkan dalam 3 tahun jer. still in good condition. i have no complaints on it. notebook tu memang boleh pakai lagi. masih laju lagi. masih elok lagi. err, taklah cantik sangat dah. hari hari dok pakai kan. tak lekang dengan aku. memana aku pegi aku akan bawak. tak kira la travelling dalam negeri, luar negara dan sebagainya. mesti bawak. running vista. orang dok kata vista ni tak stabil. tapi aku pakai takde masalah pun, boleh jer pakai. tapi aku dok kena tweak la sket. kasi dia laju. dan sebab nak bagi laju, OS dia jadi tak cantik.

sekarang dapat plak notebook cantik dan comel. tapi bukan notebook pun. netbook. Vaio. so ada kurang power sket. so nak pakai ni nak kena belajar perangai dia. takleh nak pakai semberono jer. yang bestnyer, dia kecik sangat. takde lagi lah aku tengok netbook senipis ni lagi. dan kalau dalam kategori netbook, aku rasa dia ni lah yang paling laju. cuma notebook dia dah setahun dah. so taklah baru sangat. so mungkin lah dalam pasaran ada lagi yang lagi canggih dan power. aku takdelah nak check sangat. bab ni aku tak pandai sangat.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s