We're just visitors

At the end of the game, the King and the Pawn goes into the same box

Al Fatihah kepada Osama May 6, 2011

Filed under: Current Affairs — visitor74 @ 11:02 pm

Beberapa hari yg lalu, komando amerika dgn rampoknya telah memasuki kediaman (tempat persembunyian?) Osama dan membunuh beliau dan beberapa orang lagi. Betapa bangganya mereka. Mendabik dada.

Pihak mereka telah beberapa bulan mengintip tempat kediaman tersebut yang berada di Pakistan.

Sekarang Pakistan marah kerana Amerika berbuat sebegitu di negaranya. Amerika pulak marahkan Pakistan. Macam mana Osama boleh ada lama kat sini, ko tak bagitau? Ke ko yang sembunyikan dia.

Dah lama dah mereka mencari Osama. Memang nak bunuh terus. Bukan nak tangkap dia dan tanya. Shoot first, itulah agaknya kata mereka. Ask question Later. Tapi betul ke Osama yang buat segala durjana? We’ll never know now. Media urusan mereka. Apalah info kita akan dapat nanti agaknya.

Heran:
– kenapa helikopter yang bawak komando boleh terhempas?
– kenapa cepat sangat nak kebumikan Osama?
– bukan kebumi pun. Buang dalam laut jer. Kurang ajar.
– sekarang taknak keluarkan gambar Osama plak.
– perasan tak Osama nama tak berapa jauh dgn Obama? Hehe.

Stay tune. Macam macam cerita akan keluar lagi nanti.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s