We're just visitors

At the end of the game, the King and the Pawn goes into the same box

Bali – day 2 December 8, 2010

Filed under: Travelling — visitor74 @ 7:52 pm

Pagi sampai petang meeting And discussion with Patimas And HP. So kat hotel jer. Makanan not that interesting. Luckily, it’s not too heavy of a discussion. Otherwise it would dead boring. Hey, we do have to sing for our meal, right?

Petang makan at this one plaza. Masa tu dah lapar, so memang belasah makan. Makanan di Bali tak banyak beza dengan Malaysia. Tekak boleh terima lah. Masa makan tu ada persembahan Bali dance kat situ. Nampak penari penari dia macam dah masuk benda lain jer.

Malam jalan jalan kat downtown Kuta. Banyak kedai pakaian And accessories. Ni semua untuk tourist. Merata rata ada Mat saleh ni. Memang The main income for Baliness adalah tourism. Harga tak murah kalau begitu. Nak beli baju dan barangan yang branded pun malas. Baik beli kat Malaysia.
Kalau bab patung dan lukisan yang ngarut ngarut tu banyak sangat. Cantik, tapi bukan kita boleh simpan pun. Nak ambik gambar pun malas. Generally, patung dan gambar tuhan dan dewa mereka.

That’s another day at Bali. Still haven’t visit the beach. When we got to the beach area, it’s already dark and none like to take the risk of going there.

 

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s