We're just visitors

At the end of the game, the King and the Pawn goes into the same box

HP Netbook for da wife September 26, 2009

Filed under: Diary,work — visitor74 @ 4:18 am

bershopping Lowyatt tadi. belikan HP netbook for wife. she needs it for her work. it’s a cute instrument. i hope it’s worth the buy. HP notebook has not been good with their batteries. tend to go kaput after a few months.

yang aku perasan sekarang, semakin ramai bangsa lain jadi penjual kat lowyatt. kalau dulu muka cina jer , sekarang dah banyak muka bangla dan pakistani.

contohnya kenalan baru kami, let’s call him Tajam for short. dia yang jual kami netbook tu. dia asal dari Pakistan tapi dah menetap kat Malaysia sebab family dia pun kat sini katanya.

dia degree islam jurisprudence (feqh) dari al-azhar. MBA in economics. tapi sekarang jurujual komputer. terdesak agaknya. sebab dia kata kalau ikut dia, dia nak jadi ustaz ngajar agama. had good discussion with him. memang pengetahuan agama dia tinggi. aku tanya kacang jer dia jawap. so betullah gamaknya dia graduate fiqh. bab komputer pun dia mampuh jugak. good salesman.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s