We're just visitors

At the end of the game, the King and the Pawn goes into the same box

masjid TNB September 12, 2009

Filed under: Monolog — visitor74 @ 8:38 am

siang tadi, seperti jumaat yang selalu, aku solat jumaat di masjid TNB. lebih tepat lagi, Pusat Islam TNB. masjid kegemaran aku.

sebab senang nak solat kat sini. dah tau, memang ada tempat parking kereta yang sesuai dan akan ada ruang solat yang selesa. tak berebut kat sini. ada jer tempat.

dan kat sinilah dulu aku dan kawan kawan mengambil upah membasuh pinggan mangkuk semasa bulan ramadhan. lepas berbuka dan lepas supper. masa tu kami duduk di asrama YPM yang berdekatan.

masjid ni kat dalam sikit, jadi tak rmai orang tau tempat ni agaknya.

but it dawned on me that we are leaving this area and this place in a few months time. i haven’t see any other masjid that i like more than this masjid for jumuah prayer.

i would miss this place.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s