We're just visitors

At the end of the game, the King and the Pawn goes into the same box

badan tak sihat July 14, 2009

Filed under: Diary — visitor74 @ 6:26 am

hari ni tetiba badan sejuk sejuk dan lemah sangat. rasa memang nak demam. tapi bila pegi klinik, check punya check, takde masalah sangat. mungkin cebisan cebisan dari minggu lepas tak habis katanya. ishh, tak best sungguh punya jawapan. tak memberansangkan langsung.

yang ak risau, naper badan aku jadi lagu ni? dalam menjaga kesihatan, makan itu dan ini, exercise bagai nak rak, sakit jugak.

yang merasa nikmat kesihatan itu, hanyalah orang sakit juga. kalau kita tak sakit, camner nak tahu nikmat sihat tu. Allah nak ingatkan aku nikmat kesihatan yang selalu aku kecapi, tapi tak bersyukur kot. jangan jadi macam firaun. dengarnya diadakan dulu tak pernah jatuh sakit. tu yang berlagak nak jadi tuhan tu gamaknya.

semoga aku dapat mengingati nikmat kesihatan lepas ni.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s