We're just visitors

At the end of the game, the King and the Pawn goes into the same box

Pahang June 7, 2009

Filed under: Diary — visitor74 @ 1:55 am

hari ni pegi pahang sebab kenduri member kat gambang. lambat kami sampai sebab jalan sesak. terlupa pulak highway Ke timur tengah upgrade. dan sekarang banyak kot orang tengah kenduri kahwin.

suka meraikan orang baru kahwin ni. betapa mereka akan memulakan hidup yang baru bersama orang baru. walaupun dah kenal bertahun tahun, tapi bila dah kahwin ni, lain dik. Kalau dulu makan sorang, sekarang dah berdua. kena pikirkan selera pasangan kita.

Kalau dulu nak ke mana mana boleh terus pergi, sekarang tidak lagi. Ishh macam macam. Kalau nak ikut kepala sendiri, tak payah kahwin lagi baik. tak menyusahkan orang. pulak tu, kena faham, kepala perempuan dan lelaki tak sama. (kepala lelaki adalah dua, but that’s not what I mean here)

cara fikiran lelaki dan perempuan amat berbeza. jadi janganlah hairan kalau pandangan kita amat berbeza. cubalah untuk faham orang lain jugak.

a man is not complete until he is married. then, he is finished. he he.

sekarang tengah melepak kat favourite hangout Kalau datang Ke Pahang. Kemaman Kopitiam. punyalah suka tempat ni sampai Kalau kenyang pun macam sekarang, datang singgah jugak.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s