We're just visitors

At the end of the game, the King and the Pawn goes into the same box

Kembang dengkot March 14, 2009

Filed under: Diary — visitor74 @ 12:51 pm
Tags:

Kembang ni sangat comel. pandai jer ambik hati dengan bunyi manja dia. kalau kita baring, ada jer dia nak melepak ngan kita.

tapi lately, dia nampak x berapa sihat dan kaki dia dah dengkut. tak tau patah ke atau tidak. tapi bila bawak ke vet, Kembang ke warded. ha? kucing pun ada wad ke.

aku takde masa hantar dia ke wad, jd takde gambar dia.

Advertisements
 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s