We're just visitors

At the end of the game, the King and the Pawn goes into the same box

Rumah Klang December 10, 2008

Filed under: Family,Interesting,Monolog — visitor74 @ 7:39 am

Inilah permandangan rumah Klang. dulu aku duduk kat sini masa opis kat shah alam. tp bila dah pindah ke Bangsar, aku tinggal plak kat Pantai Dalam.

Yg kesiannya dgn rumah ni sbb adik ipar aku sorang jer yg duduk dgn sorang lg adik dia. kalau dah laki tu, apalah nak harap lagi.

kesian bini aku dan mak ayah dia yg sedih sgt tgk rumah tu. dlu cantik tp sekarang ni dah jd cam rumah tinggal jer.

aku dulu suka sbb kawasan ni jauh sket dr hiruk pikuk bandar. dia x jauh dr bandar. dan kalau nak beli barang ke makan ke, senang jer. x jauh mana.

klang ni kalau org yg duduk KL, mmg jarang sgt nak sampai. rasa jauh sgt klang ni kan? aku kalau citer kat org duduk klang mmg heran gila.

Posted from moBlog – mobile blogging tool for Windows Mobile

Advertisements
 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s