We're just visitors

At the end of the game, the King and the Pawn goes into the same box

balik kampung April 29, 2008

Filed under: Diary,Family — visitor74 @ 11:19 pm

aku takut jer bila balik kampung kali ni sbb takut banyak isu pasal Peugot. tapi mak dan ayah senyap jer. rupanya kak lela dah bgtau dorang. cuma kak ciah jer tak tau. dorang ada balik ke rumah hari tu. tapi abg arie nampak x friendly jer. rasanya dia terasa dgn atie kot. dulu sekali dia mintak aku ambik dorang kat pudu tapi atie bgtau aku tgh tido. sbb the night before aku x tido lg. dia x tau rupanya aku dah pindah sg buluh. lagipun mama tgh ada kat rumah. aku mmg tgh lembik pun. tapi dia bukan faham pun. mengarut jugak kalau aku datang ke sana. bukan dekat. dan aku pun tgh penat dan weng gila.

kesian tgk ayah. mmg dia dah x larat nak keje dah. tapi terpaksa sbb perlukan duit lgi. kami adik beradik x dpt nak tanggung dorang berdua.

si rosli bukannya nak tolong. lg menyusahkan adalah. pening kapla org tua tu. kereta saga dah kena jual. x sampai dua ribu pun. apa teruk sgt ke kereta tu? kalau teruk, dialah yg jaga jereta tu. and mak ayah risau pasal awek dia. dorang rasa awek dia yg amik duit rosli. or himpit rosli. bukan lawa pun. heran aku. entahlah mcm mana nak buat dia. aku rasa dia ni mmg tak bertanggungjawab. buat hal sendiri jer. dr kecik lg curi duit lg. hmmm…

Posted from moBlog – mobile blogging tool for Windows Mobile

Advertisements
 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s